Loco Media Groep

Loco Media Groep

advertentie
Geschreven door Gerrit van Olst | Jeanet Broijl | LOE Media
22-06-2026 8:30


Van de Veluwe naar een vol WK-stadion: Oranje-fysio ziet opvallend tafereel in Houston

Foto: Van de Veluwe naar een vol WK-stadion: Oranje-fysio ziet opvallend tafereel in Houston
Foto Gerrit van Olst

KANSAS CITY - Het WK is in volle gang. Gerrit van Olst is fysiotherapeut bij het Nederlands elftal. Regelmatig stuurt hij een update naar deze site over zijn belevenissen in de Verenigde staten.

"Na een week trainen in Kansas City zijn we vrijdagmiddag afgereisd naar Houston, een vlucht van ongeveer twee uur. Daar speelden we de wedstrijd tegen Zweden in wederom een prachtig en enorm stadion, dat tot de nok toe gevuld was.

VS kleurt oranje

Het bijzondere was dat veel Amerikanen Oranje steunen en daarom in het oranje gekleed naar het stadion kwamen. Dat gaf ons echt het gevoel alsof we een thuiswedstrijd speelden.

Foto: Van de Veluwe naar een vol WK-stadion: Oranje-fysio ziet opvallend tafereel in Houston
Foto: Gerrit van Olst

Mooi resultaat

Na een goede wedstrijd stond er uiteindelijk een overtuigende 5-1 overwinning op het scorebord. Na het eerdere gelijke spel is dit een mooie opsteker richting de volgende wedstrijd tegen Tunesië, die komende donderdag op het programma staat.

Direct na de wedstrijd vlogen we terug naar ons basiskamp in Kansas City, waar we vanochtend alweer hebben getraind. Op naar hopelijk nog veel meer mooie momenten!

Sportieve groeten aan de Veluwe vanuit de USA."

Foto: Van de Veluwe naar een vol WK-stadion: Oranje-fysio ziet opvallend tafereel in Houston
Foto: Gerrit van Olst
Foto: Van de Veluwe naar een vol WK-stadion: Oranje-fysio ziet opvallend tafereel in Houston
Foto: Gerrit van Olst

Heb je een tip of opmerking? Mail onze redactie via info@locomediagroep.nl.

  • LocoTV
  • LocoFM
  • LocoFM Webcam
  • Loco Gewijd
advertentie